Tickets

Een of meerdere gebruikers heeft last van traagheid. Hoe kan ik dit bij jullie melden?
Wanneer een of meerdere gebruikers een traagheid in ons systeem ervaart, willen we dat natuurlijk graag weten. Hieronder geven we aan welke informatie ...
Do, 2 Mrt, 2023 om 4:12 PM
Hoe kan ik medische rechten toekennen aan een gebruiker?
Alleen Otherside at Work kan de medische rechten toekennen aan een gebruiker. Daarvoor dien je een aanvraag in via de XpertDesk (xpertdesk@othersideatwork.n...
Do, 8 Aug, 2024 om 12:45 PM
Ik wil een ticket aanmaken, wat stuur ik in?
Heb je een functionele vraag over het gebruik van de Xpert Suite, of krijg je een technische foutmelding? Kijk allereerst verder hier op het Xpert Support C...
Ma, 14 Jun, 2021 om 11:03 AM
Wat betekent de afkorting SDE?
De afkorting SDE staat voor Service Desk Eenheid. Deze eenheid gebruiken wij om betaalde supportacties aan te duiden. Een SDE bedraagt in 2024 € 42.- exclus...
Wo, 31 Jan, 2024 om 8:52 AM