Het kan voorkomen dat je als Super Beheerder geen 2fa resets uit kan voeren voor bepaalde gebruikers. Dit ligt aan de medische rechten binnen Xpert Suite.
Wanneer je als Super Beheerder geen medische rechten hebt, mag je geen 2fa reset uit voeren voor een gebruiker mét medische rechten. Voor gebruikers zonder medische rechten, kan je te allen tijde wel de 2fa reset uitvoeren.
Wie kan de 2fa reset doen voor de medische gebruikers?
Als je het verzoek krijgt om een 2fa reset uit te voeren voor een medische gebruiker, maar dit zelf niet mag, kan de Xpert Desk dit verzoek uitvoeren. In dit geval kun je of een ticket aanmaken met het schriftelijke akkoord van de gebruiker. Een andere mogelijkheid is de gebruiker laten bellen met de Xpert Desk. In het laatste geval kan de 2fa reset alleen uitgevoerd worden als er telefonisch geverifieerd kan worden dat de Xpert Desk de juiste persoon aan de lijn heeft.
Zie ook:
- Ik wil een ticket aanmaken, wat stuur ik in? : othersideatwork